*Prețurile afișate sunt prețuri recomandate, nu constituie o ofertă de preț și nu reprezintă prețurile efective de vânzare. Prețurile efective de vânzare pot fi diferite de prețurile afișate mai sus. Vă rugăm să vă adresați distribuitorilor autorizați Honda pentru a primi o ofertă personalizată de preț. Prețurile în lei se vor calcula la cursul afișat în showroom. Honda Trading România își rezervă dreptul de a modifica prețurile recomandate, specificațiile tehnice ale produselor Honda, să suspende sau să înceteze comercializarea produselor Honda, cu sau fără notificare prealabilă. Imaginile sunt cu titlu de prezentare.
*Prețurile afișate sunt prețuri recomandate, nu constituie o ofertă de preț și nu reprezintă prețurile efective de vânzare. Prețurile efective de vânzare pot fi diferite de prețurile afișate mai sus. Vă rugăm să vă adresați distribuitorilor autorizați Honda pentru a primi o ofertă personalizată de preț. Prețurile în lei se vor calcula la cursul afișat în showroom. Honda Trading România își rezervă dreptul de a modifica prețurile recomandate, specificațiile tehnice ale produselor Honda, să suspende sau să înceteze comercializarea produselor Honda, cu sau fără notificare prealabilă. Imaginile sunt cu titlu de prezentare.
*Prețurile afișate sunt prețuri recomandate, nu constituie o ofertă de preț și nu reprezintă prețurile efective de vânzare. Prețurile efective de vânzare pot fi diferite de prețurile afișate mai sus. Vă rugăm să vă adresați distribuitorilor autorizați Honda pentru a primi o ofertă personalizată de preț. Prețurile în lei se vor calcula la cursul afișat în showroom. Honda Trading România își rezervă dreptul de a modifica prețurile recomandate, specificațiile tehnice ale produselor Honda, să suspende sau să înceteze comercializarea produselor Honda, cu sau fără notificare prealabilă. Imaginile sunt cu titlu de prezentare.
*Prețurile afișate sunt prețuri recomandate, nu constituie o ofertă de preț și nu reprezintă prețurile efective de vânzare. Prețurile efective de vânzare pot fi diferite de prețurile afișate mai sus. Vă rugăm să vă adresați distribuitorilor autorizați Honda pentru a primi o ofertă personalizată de preț. Prețurile în lei se vor calcula la cursul afișat în showroom. Honda Trading România își rezervă dreptul de a modifica prețurile recomandate, specificațiile tehnice ale produselor Honda, să suspende sau să înceteze comercializarea produselor Honda, cu sau fără notificare prealabilă. Imaginile sunt cu titlu de prezentare.
*Prețurile afișate sunt prețuri recomandate, nu constituie o ofertă de preț și nu reprezintă prețurile efective de vânzare. Prețurile efective de vânzare pot fi diferite de prețurile afișate mai sus. Vă rugăm să vă adresați distribuitorilor autorizați Honda pentru a primi o ofertă personalizată de preț. Prețurile în lei se vor calcula la cursul afișat în showroom. Honda Trading România își rezervă dreptul de a modifica prețurile recomandate, specificațiile tehnice ale produselor Honda, să suspende sau să înceteze comercializarea produselor Honda, cu sau fără notificare prealabilă. Imaginile sunt cu titlu de prezentare.
*Prețurile afișate sunt prețuri recomandate, nu constituie o ofertă de preț și nu reprezintă prețurile efective de vânzare. Prețurile efective de vânzare pot fi diferite de prețurile afișate mai sus. Vă rugăm să vă adresați distribuitorilor autorizați Honda pentru a primi o ofertă personalizată de preț. Prețurile în lei se vor calcula la cursul afișat în showroom. Honda Trading România își rezervă dreptul de a modifica prețurile recomandate, specificațiile tehnice ale produselor Honda, să suspende sau să înceteze comercializarea produselor Honda, cu sau fără notificare prealabilă. Imaginile sunt cu titlu de prezentare.
*Prețurile afișate sunt prețuri recomandate, nu constituie o ofertă de preț și nu reprezintă prețurile efective de vânzare. Prețurile efective de vânzare pot fi diferite de prețurile afișate mai sus. Vă rugăm să vă adresați distribuitorilor autorizați Honda pentru a primi o ofertă personalizată de preț. Prețurile în lei se vor calcula la cursul afișat în showroom. Honda Trading România își rezervă dreptul de a modifica prețurile recomandate, specificațiile tehnice ale produselor Honda, să suspende sau să înceteze comercializarea produselor Honda, cu sau fără notificare prealabilă. Imaginile sunt cu titlu de prezentare.
Test Ride
Caută un dealer
Service
Comparator

Garanție

  • Despre garanția Honda

    Garantia este furnizata de Honda Trading Romania, reprezentantul Honda in Romania, numit in continuare Honda. De asemenea, aceasta garantie este valabila in toate tarile pe care le veti regasi in documentul urmator (click aici) Garantia Honda se aplica numai motocicletelor importate prima data pe piata europeana de distribuitorul oficial Honda si care indeplinesc cerintele de omologare / reglementare ale tarii prin care au fost importate pe piata europeana.

    Acoperirea
    Garantia acopera toate mopedele si motocicletele (cu exceptia seriei CR si a seriei CRF-R/X).

    Perioada de garantie pentru motociclete si scutere
    Perioada de garantie oferită de producător este de 24 de luni (36 de luni pentru VFR 1200 și 3 luni pentru seriile XR si CRF-F) și intră în vigoare la data semnării procesului verbal de predare-primire/ data de livrare a motocicletei către primul client.

    Garantia pentru accesoriile originale Honda
    Honda Trading Romania garanteaza accesoriile originale Honda, fabricate pentru a fi folosite in Europa la produsele Honda si specificate in detaliu in fisa de inregistrare a accesoriilor, ca fiind fara defecte de material sau de proiectare, pentru perioadele de mai jos.

    Accesoriile originale
    Accesoriile, inclusiv echipamentele audio pentru motociclete, sunt acoperite dupa cum urmeaza:
    • Accesoriile instalate la prima inmatriculare sau PDI – 2 ani (seria VFR 1200 – 3 ani).
    • Accesoriile cumparate dupa inmatriculare sau PDI – 12 luni sau pe perioada ramasa din garantie (oricare dintre acestea este mai mare).
    • Accesoriile instalate dupa perioada de garantie de 2 ani (sau de 3 ani in cazul seriei VFR 1200) – 1 an.

    Pentru a obtine service in garantie
    Mergeti la reprezentanta autorizata Honda, avand la dumneavoastra accesoriul sau vehiculul la care este instalat acesta, precum si cartea de service care contine formularul de inregistrare pentru Accesoriile originale Honda.

    Obligatia reprezentantei
    Orice accesoriu original care este constatat ca fiind defect in aceasta perioada va fi reparat / inlocuit de o reprezentanta autorizata Honda, gratuit, daca au fost respectate conditiile aplicabile garantiei.

    Obtinerea de service in garantie
    Programati-va vizita la reprezentanta Honda de la care ati cumparat motocicleta sau la orice alta reprezentanta autorizata pentru motociclete Honda pe durata programului normal de lucru, avand la dumneavoastra cartea de service.

    Obligatia reprezentantei
    Reprezentanta Honda are obligatia, in baza acestei garantii, de a repara sau de a inlocui, dupa cum considera de cuviinta Honda, orice piesa care se constata ca este defecta ca rezultat direct al unui defect de fabricatie sau de material. Reparatia va fi gratuita in ceea ce priveste materialele si/sau manopera. Prezenta garantie se adauga tuturor drepturilor legale locale, precum legislatia locala sau legea privind protectia consumatorilor, si nu aduce atingere acestora. In cazul in care se banuieste un defect de fabricatie sau material care survine dupa expirarea perioadei de garantie, va rugam sa aduceti acest lucru in atentia reprezentantei Honda care, impreuna cu Honda, il vor analiza in conformitate cu conditiile noastre de garantie prezentate.

  • Întreținere și mentenanță

    ÎNTREȚINERE ȘI MENTENANȚĂ

    Operatiunile de service
    Este responsabilitatea dumneavoastra sa va asigurati ca operatiunile de service sunt efectuate la intervalul specificat si ca inregistrarea de service este avizata in mod corespunzator. In acest fel, motocicleta dumneavoastra va fi complet acoperita de garantia Honda. Cu toate ca exista o retea extinsa de reprezentante autorizate Honda, este preferabil ca operatiunile de service de rutina sa fie efectuate de reprezentanta autorizata Honda de la care ati cumparat vehiculul si care va cunoaste atat pe dumneavoastra cat si vehiculul dumneavoastra. In circumstante normale, operatiunile regulate de service reduc costul general de intretinere. In cazul aparitiei unui defect in perioada de garantie, contactati imediat reprezentanta autorizata Honda si programati-va pentru efectuarea lucrarilor necesare. In special in perioada de vara, multe reprezentante sunt foarte ocupate. Prin urmare, este recomandabil sa planificati in avans orice operatiuni de service de rutina. Contactati cea mai apropiata reprezentanta Honda autorizata.

    Ingrijirea vehiculului
    Efectuati zilnic o verificare inainte de a conduce motocicleta. Lista de elemente este indicata in cartea tehnica. Aceste verificari sunt prevazute pentru a va ajuta, nu pentru a va incomoda. Nu uitati ca ajustarile minore sunt mai usor de efectuat acasa decat pe marginea drumului. In afara de imbunatatirea aspectului, curatarea riguroasa reprezinta o ocazie ideala de a verifica motocicleta. Aspectul si valoarea motocicletei vor depinde foarte mult de modul in care este ingrijita. In special pe timp de iarna, este extrem de important sa curatati motocicleta eficient si cu regularitate deoarece, daca nu este ingrijita, sarea de pe drumuri va duce la deteriorarea suprafetelor metalice expuse.

    AVERTIZARE
    Folositi numai agenti de curatare neutri pe piesele din plastic. Substantele chimice de curatare pot contine solventi care extrag elastomerii din plastic. Acest lucru face ca materialul sa devina casant. Evitati astfel de substante de curatare. Folositi doar solutie de sapun neutru. Pentru motor, roti si sistemul de esapament, se recomanda substante obisnuite de curatare disponibile in comert. Clatiti cu apa. Asigurati-va ca substantele chimice poluante nu ajung pe sol.

    *Trebuie avut grija atunci cand se folosesc echipamente electrice de curatare sau de curatare cu aburi, deoarece aceste metode pot avaria vopseaua si finisajele lacuite.

    Evitati indreptarea jetului de apa pe rulmenti. Umiditatea produsa va duce la coroziune. Pentru piesele din aluminiu nevopsite, precum motorul si carcasa transmisiei, trebuie sa se adauge un spray de protectie transparenta, pe perioada de iarna. Orice semne de coroziune pot fi indepartate cu lana de otel cu sapun. Piesele din metal goale pot fi curatate si protejate cu substanta de lustruit cu crom. Pentru curatarea seii, a bordului, a indicatoarelor, a farului din spate si a parbrizului, folositi numai solutie cu sapun neutru. Nu folositi nicio substanta de curatare care contine solventi. Piesele foarte murdare trebuie inmuiate in solutie de sapun si clatite apoi cu apa. In special in conditii severe de folosire, se recomanda protejarea motocicletei cu ceara sau lubrifiant adecvat. Consultati reprezentanta pentru recomandari. Planificati operatiunile de service de rutina cu mult timp in avans, pentru ca lucrarile necesare sa poata fi efectuate la intervalele specificate si intr-un mod convenabil pentru dumneavoastra si reprezentanta. Daca intentionati sa nu folositi motocicleta o anumita perioada de timp, consultati reprezentanta pentru recomandari.

    Bateria fara intretinere
    Majoritatea modelelor Honda sunt prevazute in prezent cu baterie sigilata care nu necesita intretinere (FM – maintenance free). Datorita sistemului sigilat, nu este necesara verificarea nivelului de electrolit al bateriei sau completarea cu apa distilata. Materialul din fibre de sticla din interiorul bateriei MF absoarbe complet electrolitul. Nu mai ramane deloc lichid. Functionarea instabila a motorului sau luminile slabe sunt semne ca bateria s-a descarcat. In acest caz, ea trebuie incarcata conform valorii recomandate de pe carcasa bateriei. Daca este descarcata complet, este posibil ca un incarcator conventional sa nu fi e suficient. Pentru mai multe detalii, contactati reprezentanta autorizata Honda.

    ATENTIE
    Nu scoateti niciodata capacele bateriei! Daca motocicleta urmeaza sa fie tinuta nefolosita o perioada prelungita de timp, scoateti bateria si incarcati-o complet (consultati cartea tehnica pentru operatiunea de scoatere). Apoi, tineti-o intr-un loc racoros si uscat. Daca bateria ramane in motocicleta, deconectati cablul negativ de la borna bateriei.

    Bateria
    AVERTIZARE!
    • Bateria emana gaze inflamabile; tineti la distanta scanteile, flacarile si tigarile. Asigurati aerisirea adecvata atunci cand incarcati sau cand folositi bateria intr-un spatiu inchis.
    • Bateria contine acid sulfuric (electrolit). Contactul cu pielea sau ochii poate cauza arsuri grave. Purtati imbracaminte de protectie si ecran pentru fata.
    • Daca electrolitul ajunge pe piele, clatiti cu apa.
    • Daca electrolitul ajunge in ochi, clatiti cu apa cel putin 15 minute si chemati imediat un medic.
    • Electrolitul este otravitor.
    • Daca inghititi electrolit, beti apa sau lapte in cantitati mari, dupa care luati lapte de magneziu sau ulei vegetal si chemati imediat un medic.
    • Nu tineti la indemana copiilor.
    • Chiar daca bateria este sigilata, aceasta tot emite gaze inflamabile. Tineti bateria departe de flacari deschise sau scantei.

  • Condiții garanție

    In rezolvarea unei cereri de prestare servicii de garantie, Dealerul autorizat Honda va tine cont de urmatorul factor, acolo unde are efect material asupra cererii de garantie:
    • Programul de intretinere al vehiculului a fost respectat, in concordanta cu standardele si specificatiile Honda, iar lucrarile au fost efectuate de catre un dealer autorizat Honda sau de catre orice Reparator Independent Autorizat RAR.

    Urmatoarele elemente nu sunt acoperite de garantia Honda:
    • Orice dauna care rezulta din neglijarea intretinerii periodice specificate de Honda.
    • Orice dauna care rezulta din operatiuni de reparatie sau intretinere efectuate prin metode care nu sunt specificate de Honda.
    • Orice dauna care rezulta din utilizarea vehiculului pentru curse, raliuri sau competitii sportive similare.
    • Orice dauna care rezulta din moduri de folosire diferite de cele indicate in cartea tehnica sau din folosirea peste limitele sau specificatiile furnizate de Honda (gradul maxim de incarcare, capacitatea pentru pasageri, viteza motorului si altele).

    • Orice dauna care rezulta din folosirea de piese de alta origine sau din folosirea de combustibil, lubrifianti si agenti lichizi cu specificatii diferite de cele indicate in cartea tehnica.
    • Orice dauna care rezulta din modificari care nu sunt aprobate de Honda (modificarea motorului, modificari ale performantei vehiculului, reducerea luminilor, extinderi sau alte schimbari).
    • Orice dauna care rezulta din trecerea timpului (estomparea naturala a suprafetelor vopsite, a suprafetelor placate si alte deteriorari).
    • Fenomenele estetice care nu afecteaza performanta.
    • Orice dauna care rezulta din pastrarea sau transportul necorespunzator.
    • Piese si lubrifianti consumabili de inlocuire:

    PIESE
    • Bujii, filtre de combustibil, elemente de filtre de ulei, lanturi de transmitere si pinioanele acestora, elemente de filtre de aer, placute de frana, saboti de frana, discuri de ambreiaj, becuri (exclusiv geamuri de far intr-o singura unitate etansa), sigurante, perii colectoare pentru motor, elemente de cauciuc, curele, pneuri, furtunuri si alte piese din cauciuc.

    LUBRIFIANTI
    • Ulei, lubrifiant, electrolit de baterie, lichid de racire pentru radiator si alte elemente specificate de Honda.
    • Curatarea, verificarea, reglarea si alte elemente de intretinere periodica.

    SI
    Cheltuielile indirecte pentru cererea de garantie, inclusiv:
    • Cheltuieli suplimentare suportate pentru comunicari, cazare, masa si alte elemente cauzate de defectarea produsului intr-o zona indepartata.
    • Despagubiri pentru pierderea de timp, pierderi comerciale sau costuri cu inchirierea de produse inlocuitoare pe perioada remedierii.

  • Certificări

    Reparatorul Autorizat Honda sau Reparatorul Autorizat RAR va ștampila și va semna fișa dumneavoastră de service din Carnetul de Service și Garanție și va verifica dacă programul de service, inclusiv reviziile, a fost efectuat conform specificațiilor Honda. În Carnetul de Service și Garanție se aplică semnătura și ștampila Reparatorului Autorizat Honda sau a Reparatorului Autorizat RAR, precum și data efectuării reviziei și numărul de kilometri parcurși.

    Verificarea motocicletei la unități service independente autorizate RAR

    În vederea verificării operațiunilor de revizie / mentenanță ce pot fi efectuate de către proprietarii de vehicule Honda la unități service independente autorizate RAR (denumite Reparator Autorizat RAR), este necesar a se consulta carnetul de service și garanție Honda, în funcție de modelul motocicletei Honda în cauză.

    Aceste operațiuni de verificare sunt indicate în carnetul de service și garanție Honda și diferă de la un model de motocicletă la altul. Adițional operațiunilor de înlocuire indicate de producător, subzistă în sarcina proprietarilor și o serie de verificări ce trebuie efectuate în mod regulat.

    În cazul unor revizii efectuate de către client la un Reparator Autorizat RAR, clientul trebuie să solicite de la unitatea service prestatoare și să păstreze dovada efectuării înlocuirilor și verificărilor. Rezultatele acestor înlocuiri și verificări pot să fie centralizate și păstrate, inclusiv sub forma unei fișe de revizie completată de tehnician, cu datele de identificare ale unității service prestatoare, unde se va menționa efectuarea operațiunilor, cât și rezultatul amănunțit al acestor verificări. Formularul de verificare trebuie să conțină minim următoarele informații, însă fără a fi limitativ:
    – Datele de identificare ale unității prestatoare (nume, adresă, CUI, date contact)
    – Seria completă VIN a vehiculului Honda
    – Data efectuării verificărilor și numărul de km la care au avut loc operațiunile
    – Descrierea operațiunilor efectuate.

    Aceste verificări, cât și rezultatele lor, vor fi păstrate de către proprietar și trebuie să poată fi puse la dispoziția producătorului în cazul solicitării de către acesta, pentru a se putea determina modul în care întreținerea motocicletei a fost efectuată. Lipsa păstrării acestor evidențe cu înlocuirile și verificările efectuate (inclusiv rezultatele acestora) poate duce la imposibilitatea validării acestor operațiuni cu producătorul Honda.

    Lipsa oricăror informații, documente, specificații, evidențe, fără a se limita la cele enumerate anterior, referitoare la operațiunile de service și mentenanță, conduce la pierderea valabilității garanției extinse Honda.

    Piesele și consumabilele utilizate în cadrul operațiunilor de service și mentenanță trebuie să fie cele aferente modelului Honda în cauză, fie originale (marca Honda), fie având o calitate echivalentă celor originale.

    Pentru identificarea clară a consumabilelor și pieselor de schimb folosite în cadrul intervenției cu privire la vehiculul Honda, este necesară menționarea codurilor acestora în documentele deținute de client sau în orice modalitate care să permită verificarea consumabilelor/pieselor de schimb efectiv utilizate.

    Se recomandă ca selectarea service-urilor independente să fie făcută din lista celor regăsite pe site-ul R.A.R.:
    https://prog.rarom.ro/servicenou/?jud=BB

  • Călătoria în Europa

    ASA CUM SE INDICA IN CONDITIILE GARANTIEI, GARANTIA DUMNEAVOASTRA HONDA VA FI ONORATA IN TOATE TARILE INDICATE MAI SUS. CU TOATE ACESTEA…

    1 Este extrem de important sa luati cu dumneavoastra aceasta carte si Cardul proprietarului. Impreuna, sunt singura dumneavoastra dovada ca motocicleta are garantie si ca operatiunile de service au fost efectuate.

    2 Va recomandam ca pe durata in care calatoriti in strainatate, sa se efectueze numai reparatiile incluse in garantie care sunt urgente sau necesare pentru siguranta, iar celelalte sa fie lasate in seama reprezentantei Honda locale la intoarcere.

    3 Asigurati-va ca au fost efectuate cu rigurozitate toate operatiunile de service inainte de a porni la drum.

    4 Fiti foarte atent la nivelul de uzura a pneurilor si la presiunile din pneuri, deoarece este posibil sa parcurgeti distante mari cu viteza ridicata si cu o incarcatura mai grea. Consultati cartea tehnica.

    5 Nu uitati sa efectuati verificarile zilnice.

    6 Se recomanda calduros sa va achizitionati asigurare adecvata pentru calatorie, care sa acopere toate circumstantele neprevazute. Consultati asiguratorii sau orice organizatie de motociclism.

    Calatoriile in strainatate Garantia Euro-Service 

    Este aplicabila numai clientilor Honda care calatoresc prin tarile europene straine indicate mai sus, in care Honda este reprezentata de un distribuitor autorizat.

    Observatie pentru client
    In caz de probleme tehnice la motocicleta, va recomandam sa va adresati celei mai apropiate reprezentante Honda locale MAI INTAI prin consultarea cartii de telefon. Personalul de service pentru clienti va va ajuta sa contactati cel mai apropiat service autorizat. Pentru a repara motocicleta in garantie, trebuie sa aratati cartea de service / garantia Honda si cardul. Din nefericire, din cauza aspectelor legate de disponibilitatea pieselor de rezerva, in unele tari poate fi dificil sa obtineti toate beneficiile sistemului de garantie pan-european. Specificatiile modelelor vor varia de la o tara la alta, in Europa si este posibil ca reprezentanta sa intampine dificultati in obtinerea pieselor adecvate la timp sau la repararea motocicletei. Din cauza acestui lucru, recomandam ca toate reparatiile mai putin urgente sa fie efectuate de reprezentanta locala Honda la intoarcere.

    Pentru toate reprezentantele autorizate Honda 
    Atunci cand o motocicleta Honda tranziteaza tara dumneavoastra si necesita service de urgenta acoperit de garantie, trebuie sa acordati acest service, gratuit, proprietarului. In cazul in care considerati ca exista motive pentru care nu poate fi acceptata o cerere de catre Honda in tara dumneavoastra, telefonati distribuitorului respectiv si obtineti aprobarea acestuia inainte de aplicarea procedurii de garantie. Formularele de cerere trebuie sa fie completate corespunzator si depuse pentru solutionare in mod normal.

Garantia este furnizata de Honda Trading Romania, reprezentantul Honda in Romania, numit in continuare Honda. De asemenea, aceasta garantie este valabila in toate tarile pe care le veti regasi in documentul urmator (click aici) Garantia Honda se aplica numai motocicletelor importate prima data pe piata europeana de distribuitorul oficial Honda si care indeplinesc cerintele de omologare / reglementare ale tarii prin care au fost importate pe piata europeana.

Acoperirea
Garantia acopera toate mopedele si motocicletele (cu exceptia seriei CR si a seriei CRF-R/X).

Perioada de garantie pentru motociclete si scutere
Perioada de garantie oferită de producător este de 24 de luni (36 de luni pentru VFR 1200 și 3 luni pentru seriile XR si CRF-F) și intră în vigoare la data semnării procesului verbal de predare-primire/ data de livrare a motocicletei către primul client.

Garantia pentru accesoriile originale Honda
Honda Trading Romania garanteaza accesoriile originale Honda, fabricate pentru a fi folosite in Europa la produsele Honda si specificate in detaliu in fisa de inregistrare a accesoriilor, ca fiind fara defecte de material sau de proiectare, pentru perioadele de mai jos.

Accesoriile originale
Accesoriile, inclusiv echipamentele audio pentru motociclete, sunt acoperite dupa cum urmeaza:
• Accesoriile instalate la prima inmatriculare sau PDI – 2 ani (seria VFR 1200 – 3 ani).
• Accesoriile cumparate dupa inmatriculare sau PDI – 12 luni sau pe perioada ramasa din garantie (oricare dintre acestea este mai mare).
• Accesoriile instalate dupa perioada de garantie de 2 ani (sau de 3 ani in cazul seriei VFR 1200) – 1 an.

Pentru a obtine service in garantie
Mergeti la reprezentanta autorizata Honda, avand la dumneavoastra accesoriul sau vehiculul la care este instalat acesta, precum si cartea de service care contine formularul de inregistrare pentru Accesoriile originale Honda.

Obligatia reprezentantei
Orice accesoriu original care este constatat ca fiind defect in aceasta perioada va fi reparat / inlocuit de o reprezentanta autorizata Honda, gratuit, daca au fost respectate conditiile aplicabile garantiei.

Obtinerea de service in garantie
Programati-va vizita la reprezentanta Honda de la care ati cumparat motocicleta sau la orice alta reprezentanta autorizata pentru motociclete Honda pe durata programului normal de lucru, avand la dumneavoastra cartea de service.

Obligatia reprezentantei
Reprezentanta Honda are obligatia, in baza acestei garantii, de a repara sau de a inlocui, dupa cum considera de cuviinta Honda, orice piesa care se constata ca este defecta ca rezultat direct al unui defect de fabricatie sau de material. Reparatia va fi gratuita in ceea ce priveste materialele si/sau manopera. Prezenta garantie se adauga tuturor drepturilor legale locale, precum legislatia locala sau legea privind protectia consumatorilor, si nu aduce atingere acestora. In cazul in care se banuieste un defect de fabricatie sau material care survine dupa expirarea perioadei de garantie, va rugam sa aduceti acest lucru in atentia reprezentantei Honda care, impreuna cu Honda, il vor analiza in conformitate cu conditiile noastre de garantie prezentate.

ÎNTREȚINERE ȘI MENTENANȚĂ

Operatiunile de service
Este responsabilitatea dumneavoastra sa va asigurati ca operatiunile de service sunt efectuate la intervalul specificat si ca inregistrarea de service este avizata in mod corespunzator. In acest fel, motocicleta dumneavoastra va fi complet acoperita de garantia Honda. Cu toate ca exista o retea extinsa de reprezentante autorizate Honda, este preferabil ca operatiunile de service de rutina sa fie efectuate de reprezentanta autorizata Honda de la care ati cumparat vehiculul si care va cunoaste atat pe dumneavoastra cat si vehiculul dumneavoastra. In circumstante normale, operatiunile regulate de service reduc costul general de intretinere. In cazul aparitiei unui defect in perioada de garantie, contactati imediat reprezentanta autorizata Honda si programati-va pentru efectuarea lucrarilor necesare. In special in perioada de vara, multe reprezentante sunt foarte ocupate. Prin urmare, este recomandabil sa planificati in avans orice operatiuni de service de rutina. Contactati cea mai apropiata reprezentanta Honda autorizata.

Ingrijirea vehiculului
Efectuati zilnic o verificare inainte de a conduce motocicleta. Lista de elemente este indicata in cartea tehnica. Aceste verificari sunt prevazute pentru a va ajuta, nu pentru a va incomoda. Nu uitati ca ajustarile minore sunt mai usor de efectuat acasa decat pe marginea drumului. In afara de imbunatatirea aspectului, curatarea riguroasa reprezinta o ocazie ideala de a verifica motocicleta. Aspectul si valoarea motocicletei vor depinde foarte mult de modul in care este ingrijita. In special pe timp de iarna, este extrem de important sa curatati motocicleta eficient si cu regularitate deoarece, daca nu este ingrijita, sarea de pe drumuri va duce la deteriorarea suprafetelor metalice expuse.

AVERTIZARE
Folositi numai agenti de curatare neutri pe piesele din plastic. Substantele chimice de curatare pot contine solventi care extrag elastomerii din plastic. Acest lucru face ca materialul sa devina casant. Evitati astfel de substante de curatare. Folositi doar solutie de sapun neutru. Pentru motor, roti si sistemul de esapament, se recomanda substante obisnuite de curatare disponibile in comert. Clatiti cu apa. Asigurati-va ca substantele chimice poluante nu ajung pe sol.

*Trebuie avut grija atunci cand se folosesc echipamente electrice de curatare sau de curatare cu aburi, deoarece aceste metode pot avaria vopseaua si finisajele lacuite.

Evitati indreptarea jetului de apa pe rulmenti. Umiditatea produsa va duce la coroziune. Pentru piesele din aluminiu nevopsite, precum motorul si carcasa transmisiei, trebuie sa se adauge un spray de protectie transparenta, pe perioada de iarna. Orice semne de coroziune pot fi indepartate cu lana de otel cu sapun. Piesele din metal goale pot fi curatate si protejate cu substanta de lustruit cu crom. Pentru curatarea seii, a bordului, a indicatoarelor, a farului din spate si a parbrizului, folositi numai solutie cu sapun neutru. Nu folositi nicio substanta de curatare care contine solventi. Piesele foarte murdare trebuie inmuiate in solutie de sapun si clatite apoi cu apa. In special in conditii severe de folosire, se recomanda protejarea motocicletei cu ceara sau lubrifiant adecvat. Consultati reprezentanta pentru recomandari. Planificati operatiunile de service de rutina cu mult timp in avans, pentru ca lucrarile necesare sa poata fi efectuate la intervalele specificate si intr-un mod convenabil pentru dumneavoastra si reprezentanta. Daca intentionati sa nu folositi motocicleta o anumita perioada de timp, consultati reprezentanta pentru recomandari.

Bateria fara intretinere
Majoritatea modelelor Honda sunt prevazute in prezent cu baterie sigilata care nu necesita intretinere (FM – maintenance free). Datorita sistemului sigilat, nu este necesara verificarea nivelului de electrolit al bateriei sau completarea cu apa distilata. Materialul din fibre de sticla din interiorul bateriei MF absoarbe complet electrolitul. Nu mai ramane deloc lichid. Functionarea instabila a motorului sau luminile slabe sunt semne ca bateria s-a descarcat. In acest caz, ea trebuie incarcata conform valorii recomandate de pe carcasa bateriei. Daca este descarcata complet, este posibil ca un incarcator conventional sa nu fi e suficient. Pentru mai multe detalii, contactati reprezentanta autorizata Honda.

ATENTIE
Nu scoateti niciodata capacele bateriei! Daca motocicleta urmeaza sa fie tinuta nefolosita o perioada prelungita de timp, scoateti bateria si incarcati-o complet (consultati cartea tehnica pentru operatiunea de scoatere). Apoi, tineti-o intr-un loc racoros si uscat. Daca bateria ramane in motocicleta, deconectati cablul negativ de la borna bateriei.

Bateria
AVERTIZARE!
• Bateria emana gaze inflamabile; tineti la distanta scanteile, flacarile si tigarile. Asigurati aerisirea adecvata atunci cand incarcati sau cand folositi bateria intr-un spatiu inchis.
• Bateria contine acid sulfuric (electrolit). Contactul cu pielea sau ochii poate cauza arsuri grave. Purtati imbracaminte de protectie si ecran pentru fata.
• Daca electrolitul ajunge pe piele, clatiti cu apa.
• Daca electrolitul ajunge in ochi, clatiti cu apa cel putin 15 minute si chemati imediat un medic.
• Electrolitul este otravitor.
• Daca inghititi electrolit, beti apa sau lapte in cantitati mari, dupa care luati lapte de magneziu sau ulei vegetal si chemati imediat un medic.
• Nu tineti la indemana copiilor.
• Chiar daca bateria este sigilata, aceasta tot emite gaze inflamabile. Tineti bateria departe de flacari deschise sau scantei.

In rezolvarea unei cereri de prestare servicii de garantie, Dealerul autorizat Honda va tine cont de urmatorul factor, acolo unde are efect material asupra cererii de garantie:
• Programul de intretinere al vehiculului a fost respectat, in concordanta cu standardele si specificatiile Honda, iar lucrarile au fost efectuate de catre un dealer autorizat Honda sau de catre orice Reparator Independent Autorizat RAR.

Urmatoarele elemente nu sunt acoperite de garantia Honda:
• Orice dauna care rezulta din neglijarea intretinerii periodice specificate de Honda.
• Orice dauna care rezulta din operatiuni de reparatie sau intretinere efectuate prin metode care nu sunt specificate de Honda.
• Orice dauna care rezulta din utilizarea vehiculului pentru curse, raliuri sau competitii sportive similare.
• Orice dauna care rezulta din moduri de folosire diferite de cele indicate in cartea tehnica sau din folosirea peste limitele sau specificatiile furnizate de Honda (gradul maxim de incarcare, capacitatea pentru pasageri, viteza motorului si altele).

• Orice dauna care rezulta din folosirea de piese de alta origine sau din folosirea de combustibil, lubrifianti si agenti lichizi cu specificatii diferite de cele indicate in cartea tehnica.
• Orice dauna care rezulta din modificari care nu sunt aprobate de Honda (modificarea motorului, modificari ale performantei vehiculului, reducerea luminilor, extinderi sau alte schimbari).
• Orice dauna care rezulta din trecerea timpului (estomparea naturala a suprafetelor vopsite, a suprafetelor placate si alte deteriorari).
• Fenomenele estetice care nu afecteaza performanta.
• Orice dauna care rezulta din pastrarea sau transportul necorespunzator.
• Piese si lubrifianti consumabili de inlocuire:

PIESE
• Bujii, filtre de combustibil, elemente de filtre de ulei, lanturi de transmitere si pinioanele acestora, elemente de filtre de aer, placute de frana, saboti de frana, discuri de ambreiaj, becuri (exclusiv geamuri de far intr-o singura unitate etansa), sigurante, perii colectoare pentru motor, elemente de cauciuc, curele, pneuri, furtunuri si alte piese din cauciuc.

LUBRIFIANTI
• Ulei, lubrifiant, electrolit de baterie, lichid de racire pentru radiator si alte elemente specificate de Honda.
• Curatarea, verificarea, reglarea si alte elemente de intretinere periodica.

SI
Cheltuielile indirecte pentru cererea de garantie, inclusiv:
• Cheltuieli suplimentare suportate pentru comunicari, cazare, masa si alte elemente cauzate de defectarea produsului intr-o zona indepartata.
• Despagubiri pentru pierderea de timp, pierderi comerciale sau costuri cu inchirierea de produse inlocuitoare pe perioada remedierii.

Reparatorul Autorizat Honda sau Reparatorul Autorizat RAR va ștampila și va semna fișa dumneavoastră de service din Carnetul de Service și Garanție și va verifica dacă programul de service, inclusiv reviziile, a fost efectuat conform specificațiilor Honda. În Carnetul de Service și Garanție se aplică semnătura și ștampila Reparatorului Autorizat Honda sau a Reparatorului Autorizat RAR, precum și data efectuării reviziei și numărul de kilometri parcurși.

Verificarea motocicletei la unități service independente autorizate RAR

În vederea verificării operațiunilor de revizie / mentenanță ce pot fi efectuate de către proprietarii de vehicule Honda la unități service independente autorizate RAR (denumite Reparator Autorizat RAR), este necesar a se consulta carnetul de service și garanție Honda, în funcție de modelul motocicletei Honda în cauză.

Aceste operațiuni de verificare sunt indicate în carnetul de service și garanție Honda și diferă de la un model de motocicletă la altul. Adițional operațiunilor de înlocuire indicate de producător, subzistă în sarcina proprietarilor și o serie de verificări ce trebuie efectuate în mod regulat.

În cazul unor revizii efectuate de către client la un Reparator Autorizat RAR, clientul trebuie să solicite de la unitatea service prestatoare și să păstreze dovada efectuării înlocuirilor și verificărilor. Rezultatele acestor înlocuiri și verificări pot să fie centralizate și păstrate, inclusiv sub forma unei fișe de revizie completată de tehnician, cu datele de identificare ale unității service prestatoare, unde se va menționa efectuarea operațiunilor, cât și rezultatul amănunțit al acestor verificări. Formularul de verificare trebuie să conțină minim următoarele informații, însă fără a fi limitativ:
– Datele de identificare ale unității prestatoare (nume, adresă, CUI, date contact)
– Seria completă VIN a vehiculului Honda
– Data efectuării verificărilor și numărul de km la care au avut loc operațiunile
– Descrierea operațiunilor efectuate.

Aceste verificări, cât și rezultatele lor, vor fi păstrate de către proprietar și trebuie să poată fi puse la dispoziția producătorului în cazul solicitării de către acesta, pentru a se putea determina modul în care întreținerea motocicletei a fost efectuată. Lipsa păstrării acestor evidențe cu înlocuirile și verificările efectuate (inclusiv rezultatele acestora) poate duce la imposibilitatea validării acestor operațiuni cu producătorul Honda.

Lipsa oricăror informații, documente, specificații, evidențe, fără a se limita la cele enumerate anterior, referitoare la operațiunile de service și mentenanță, conduce la pierderea valabilității garanției extinse Honda.

Piesele și consumabilele utilizate în cadrul operațiunilor de service și mentenanță trebuie să fie cele aferente modelului Honda în cauză, fie originale (marca Honda), fie având o calitate echivalentă celor originale.

Pentru identificarea clară a consumabilelor și pieselor de schimb folosite în cadrul intervenției cu privire la vehiculul Honda, este necesară menționarea codurilor acestora în documentele deținute de client sau în orice modalitate care să permită verificarea consumabilelor/pieselor de schimb efectiv utilizate.

Se recomandă ca selectarea service-urilor independente să fie făcută din lista celor regăsite pe site-ul R.A.R.:
https://prog.rarom.ro/servicenou/?jud=BB

ASA CUM SE INDICA IN CONDITIILE GARANTIEI, GARANTIA DUMNEAVOASTRA HONDA VA FI ONORATA IN TOATE TARILE INDICATE MAI SUS. CU TOATE ACESTEA…

1 Este extrem de important sa luati cu dumneavoastra aceasta carte si Cardul proprietarului. Impreuna, sunt singura dumneavoastra dovada ca motocicleta are garantie si ca operatiunile de service au fost efectuate.

2 Va recomandam ca pe durata in care calatoriti in strainatate, sa se efectueze numai reparatiile incluse in garantie care sunt urgente sau necesare pentru siguranta, iar celelalte sa fie lasate in seama reprezentantei Honda locale la intoarcere.

3 Asigurati-va ca au fost efectuate cu rigurozitate toate operatiunile de service inainte de a porni la drum.

4 Fiti foarte atent la nivelul de uzura a pneurilor si la presiunile din pneuri, deoarece este posibil sa parcurgeti distante mari cu viteza ridicata si cu o incarcatura mai grea. Consultati cartea tehnica.

5 Nu uitati sa efectuati verificarile zilnice.

6 Se recomanda calduros sa va achizitionati asigurare adecvata pentru calatorie, care sa acopere toate circumstantele neprevazute. Consultati asiguratorii sau orice organizatie de motociclism.

Calatoriile in strainatate Garantia Euro-Service 

Este aplicabila numai clientilor Honda care calatoresc prin tarile europene straine indicate mai sus, in care Honda este reprezentata de un distribuitor autorizat.

Observatie pentru client
In caz de probleme tehnice la motocicleta, va recomandam sa va adresati celei mai apropiate reprezentante Honda locale MAI INTAI prin consultarea cartii de telefon. Personalul de service pentru clienti va va ajuta sa contactati cel mai apropiat service autorizat. Pentru a repara motocicleta in garantie, trebuie sa aratati cartea de service / garantia Honda si cardul. Din nefericire, din cauza aspectelor legate de disponibilitatea pieselor de rezerva, in unele tari poate fi dificil sa obtineti toate beneficiile sistemului de garantie pan-european. Specificatiile modelelor vor varia de la o tara la alta, in Europa si este posibil ca reprezentanta sa intampine dificultati in obtinerea pieselor adecvate la timp sau la repararea motocicletei. Din cauza acestui lucru, recomandam ca toate reparatiile mai putin urgente sa fie efectuate de reprezentanta locala Honda la intoarcere.

Pentru toate reprezentantele autorizate Honda 
Atunci cand o motocicleta Honda tranziteaza tara dumneavoastra si necesita service de urgenta acoperit de garantie, trebuie sa acordati acest service, gratuit, proprietarului. In cazul in care considerati ca exista motive pentru care nu poate fi acceptata o cerere de catre Honda in tara dumneavoastra, telefonati distribuitorului respectiv si obtineti aprobarea acestuia inainte de aplicarea procedurii de garantie. Formularele de cerere trebuie sa fie completate corespunzator si depuse pentru solutionare in mod normal.

×

Configurare ofertă

Cere ofertă

Simulator finanțare

×
Leasing
moto-plus-plus
logo-honda