Putere
217.6 CP
Fireblade
Născută pentru curse
CBR1000RR-R Fireblade împlinește 30 de ani! Totul a pornit de pe circuitele de viteză, iar acum avem la bază tehnologia folosită în cursele Moto GP pe modelul RC213V.
Putere
217.6 CP
Înălțime șa
830 mm
Consum mixt
6.3 L/100km
Volum rezervor
16.1 l
Categorii permis
A
Galerie Media
2+2 ANI SAU 200.000 KM
Toate modelele Honda noi (exceptând gama off road și scuterele de până la 125 cc), beneficiază de Garanție Extinsă Premium, 2+2 ani sau 200.000 km, pentru ca tu să te bucuri de confort și siguranță.
Rezervorul de combustibil și carenajul acestuia sunt așezate jos pe un motor și cadru extrem de compacte, pentru a promova o identică celei folosite în timpul curselor, în timp ce zona frontală mică a carenei reduce, de asemenea, rezistența la frecarea cu aerul. Structurile Winglet generează aceeași forță aerodinamică ca și motocicleta MotoGP, pentru a reduce ridicarea roții din față în timpul accelerației și pentru a crește stabilitatea la frânare și la intrarea în viraje. Chiar și cel mai mic detaliu de la HRC își găsește drumul pe CBR1000RR-R; carenajul inferior se extinde aproape de anvelopa din spate și canalizează aerul în jos, scăzând rezistența pe uscat și canalizând apa atunci când rulezi pe pistă umedă, îmbunătățind aderența.
Noile actualizări includ un pinion spate cu 43 de dinți, alături de optimizarea airbox-ului, a porturilor de admisie și a eșapamentului. Așadar, cu puterea de vârf uriașă disponibilă imediat, acum aveți și un un răspuns instantaneu la accelerare încă din turațiile joass până cele la medie pentru o accelerație care te va scoate din viraj pe primul loc. Și nu vă înșelați: în materie de control, beneficiezi de tehnologia MotoGP. Acest motor cu patru cilindri în linie de 1000 cmc își extrage o mare parte din ADN-ul său din prototipul de curse RC213V, cu care împarte foarte multe caracteristici.
Am folosit feedbackul piloților noștri HRC pentru a actualiza HSTC pe 9 niveluri. Acum intervenția sa este mai lină, mai receptivă la aportul clapetei de accelerație și îmbunătățit pentru a utiliza cât mai bine puterea motorului pe toată plaja turometrului. Am modificat ansamblul Throttle By Wire (TBW) pentru a oferi și mai multă liniaritate pe măsură ce accelerezi. Toate acestea înseamnă că ieși mai repede din fiecare viraj. Prin intermediul ecranului TFT de 5 inchi poți personaliza complet puterea motorului, frânara de motor și wheelie-control după preferințele personale; trei moduri de călătorie oferă, de asemenea, setări de bază implicite.
Un motor special necesită un cadru special. Echilibrul de rigiditate al cadrului din aluminiu în stil diamant și al basculei derivate din RCV213V, distribuția greutății și geometria direcției lucrează împreună pentru a vă oferi o manevrabilitate precisă, aderență a anvelopei și, la fel de important, feedback precis. Pentru flexibilitate de configurare, de la circuit la circuit, Fireblade este echipat cu o furca Showa Big Piston, complet reglabilă, de 43 mm (BPF) USD și amortizorul Pro-Link Balance Free Rear Cushion Lite (BFRC-Lite). Totodată, noul Fireblade are și mai mult potențial de frânare de la etrierele Nissin cu patru pistoane actualizate cu montare radială.
Fireblade
DOHC - 4 cilindri, 16 supape - 217.6 CP
22.350€ (TVA Inclus)*
Descarcă materialele Fireblade pentru mai multe informații
ÎȚI DOREȘTI UN CB 1000 R?
Completează formularul și vei fi contactat de un reprezentant Honda în cel mai scurt timp!
*Prețul afișat este un preț recomandat, nu constituie o ofertă de preț și nu reprezintă prețul efectiv de vânzare. Prețurile efective de vânzare pot fi diferite de prețurile afișate mai sus. Vă rugăm să vă adresați distribuitorilor autorizați Honda pentru a primi o ofertă personalizată de preț.
Te-ar putea interesa
Materiale cu informaţii despre Fireblade.