Deși era deja în fruntea motocicletelor touring de lux, îmbunătățirile aduse s-au dovedit a fi fost absolut remarcabile. Gold Wing-ul de astăzi este mai ușor, mai rapid și mai eficient din punct de vedere al consumului de combustibil. De asemenea, are o manevrabilitate mai bună și este echipată mai luxos.
Sursa de alimentare rămâne turbina Gold Wing cu 123 CP la doar 5500 rpm. Transmisia de la motorul de 1833 cmc cu șase cilindri în linie este mai sportivă, cu un cuplu mai mare la intervalul mediu.
Injecția avansată de combustibil și accelerația Ride by wire sunt principalele elemente care au îmbunătățit radical modelului Gold Wing. Acest sistem a permis introducerea a patru moduri de rulare și a sistemului selectabil de control al cuplului de la Honda (HSTC), dotare standard pentru modelul GL Tour.
Totuși, poate cele mai vizibile schimbări apar în zona șasiului și suspensiei. Noua furcă frontală Showa Double-Wishbone și amortizorul spate Pro-Link oferă o suspensie lină și predictibilă.
Și, să nu uităm, modelul din 2022 este cu 36 de kg mai ușor decât cel din 2018. Așadar, toate aceste îmbunătățiri aduc noul Gold Wing la un total de 383 kg. Aproape incredibil.