Ce zici de garanţie extinsă pentru motocicleta ta?
Toate modelele de motociclete Honda noi vândute în România beneficiază de o garanţie extinsă premium de până la 200.000 km sau 2+2 ani, cu excepţia modelelor de off-road şi a scuterelor de până la 125 cmc. Garanţia este transferabilă către alt proprietar dacă doriţi să vindeţi motocicleta sau scuterul eligibil până aceasta expiră şi este valabilă în reţeaua Honda din România.
Fiind vorba despre o extindere a garanţiei de fabrică acordată de importator, aceasta aduce nu doar mai multă linişte pentru proprietar, ci şi o valoare de revânzare mai bună. Chiar dacă acoperirea garanţiei se încheie, proprietarul va avea un caiet service ce demonstrează grija pe care a acordat-o vehiculului său pe parcursul perioadei în care l-a deţinut.
Avantaje ale garanției extinse la care poate nu te-ai gândit
Garanţia acoperă motorul, rulmenţii de roată, sistemul de alimentare, cutia de viteze, arborele cardanic (dacă există), sistemul de frânare, transmisia variabilă (dacă există), sistemul de răcire a motorului, sistemul electric al motocicletei, toate carcasele (piesele metalice turnate), simeringurile şi garniturile prezente pe motocicletă, sistemul de direcţie, afişajul de bord TFT/LCD, toate reperele mecanice şi electrice de fabrică.
Ce NU acoperă garanția extinsă?
Cu alte cuvinte, în afară de lanț, anvelope, filtrele și fluidele esențiale motocicletei tale, ce se încadrează la consumabile, toate elementele care contează sunt acoperite de această garanție extinsă. Garanția extinsă nu acoperă cadrul, vopseaua, tapițeria șeii, parbrizul, oglinzile, bateriile sau acumulatorii, ansamblul de evacuare, jantele, becurile, bucșele de suspensii, precum si alte elemente de cauciuc/etansare și articulațiile pivot sau materialele de fricțiune ale ambreiajelor și frânelor.
Ce facem în cazul unei defecțiuni?
În cazul constatării unei defecțiuni în România, proprietarul trebuie să o ducă la un service autorizat Honda în maximum șapte zile calendaristice de la sesizarea defecțiunii. Cauza poate fi investigată și la un reparator autorizat RAR, însă această situație va avea costurile investigării acoperite de proprietar, iar constatarea va fi necesară și la un service autorizat Honda pentru folosirea garanției, dacă defecțiunea constatată este acoperită de aceasta.
De notat faptul că doar reparatorul autorizat Honda poate stabili dacă defecțiunea survenită este acoperită de ”Garanția Extinsă Honda”, conform condițiilor specifice, caz în care reparația si constatarea sunt efectuate cu titlu gratuit pentru client. Ca de obicei, cumpărătorul este obligat să se informeze în privința tuturor condițiilor de garanție, a excluderilor și a motivelor pentru care aceasta ar putea să nu fie acoperită de garanția de fabrică sau de garanția extinsă premium.