Gama Honda 2021
Descoperă noile modele
Pentru 2021, Honda vine cu toată gama de modele revizuită atât din punct de vedere tehnic cât și estetic pentru ca tu să te bucuri mai mult de fiecare kilometru in șaua motocicletei tale.
CB650R
Cu o aliură compactă şi impunătoare, noul CB650R îmbină performanţele distinctive Street Fighter cu design-ul retro-minimalist, Neo Sports Café, fiind propulsat de motorul cu 4 cilindri în line de 95.2CP. Pentru 2021, CB650R vine cu furcă Showa Separate Function Big Piston (SFF-BP), etriere față cu 4 pistoane și discuri flotante, display LCD cu vizibilitate mai bună, carene revizuite, far îmbunătățit, suport număr din oțel și normă de poluare Euro 5.
CBR650R
Cu performanțele excepționale ale motorului cu 4 cilindri DOHC cu 16 valve ce dezvoltă 95.2 CP, 63 Nm cuplu și rotații maxime de 12,000 rpm, Honda CBR650R este lider de clasă în raportul putere/greutate. Pentru 2021, CB650R vine cu furcă Showa Separate Function Big Piston (SFF-BP), etriere față cu 4 pistoane și discuri flotante, display LCD cu vizibilitate mai bună, carene revizuite, suport număr din oțel și normă de poluare Euro 5.
CB500X
Proiectat pentru a face față oricărui tip de teren, noul CB500X este echipat cu o roată față mărită de 19", gardă la sol îmbunătățită pentru teren accidentat și este propulsat de un motor puternic, agil și eficient, cu 47.6 CP și cuplu maxim de 43 Nm @ 6500 rpm pentru accelerație îmbunătățită. Pentru 2021, vine cu o noua gama de culori și respectă normele de poluare Euro 5.
CB500F
Elementele în exces au fost eliminate, motorul este expus, rezervorul reproiectat este mai ușor și mai încăpător, iar componentele cu greutate mare sunt grupate către centrul motocicletei pentru a oferi o manevrabilitate excepțională. Pentru 2021, vine cu o noua gama de culori și respectă normele de poluare Euro 5.
CBR500R
Motocicleta perfectă pentru cei ce debutează în familia sportivelor, noul CBR500R este proiectat pentru ca tu să fii întotdeauna în control. Pentru 2021, vine cu o noua gama de culori și respectă normele de poluare Euro 5.
NC750X
NC750X este una dintre cele mai populare motociclete din Europa fiind propulsată de un motor Euro 5 de 745cc și 58CP, disponibilă atât cu transmisie manuală cât și DCT și oferind un consumul de doar 3,5l/100km. Printre dorările standard se numără lumini cu LED, display LCD, Throttle by Wire (3 moduri de condus), Honda Selectable Torque Control (HSTC), ABS si spatiu de depozitare încorporat de 23l pentru o casca full face,
Forza 350
Pur și simplu devine din ce în ce mai bun. Noul scuter Forza 350 are mai multă putere și cuplu pentru o accelerație mai rapidă și o viteză maximă mai mare, astfel încât să puteți face și mai multe cu el. Vine cu parbriz reglabil electric, Honda Selectable Torque Control (HSTC), Priză USB C, Smart Key, Smart Top Box 45L și Euro 5.
Forza 750
În oraș sau în afara orașului te vei bucura de râspunsul motorului bicilindru de 745cc, dar și de confortul și caracterul practic specifice unui scooter GT. Vine cu Euro 5, Conectivitate Smartphone (SAB), Thorottle by wire cu 3 moduri de condus, Spatiu depozitare sub sa 22 l, Lumini Full LED, Priza USB C, Display Digital – TFT 5", Honda Selectable Torque Control (HSTC) și Sistem Smart Key.
PCX 125
Noul PCX este dotat cu Smart Key, priză USB C, Honda Selectable Torque Control (HSTC), un motor mai puternic și mai mult spațiu de depozitare sub șa. Vine cu Idle Stop, Display Digital – LCD, Lumini Full LED, Smart Key, Priza USB C, Honda Selectable Torque Control (HSTC) și Euro 5.
CB1000R
Proiectat în jurul unui șasiu complet nou, asociat cu suspensie reglabilă Showa Separate Function Fork Big Piston unit (SFF-BP) și frâne speciale cu ABS, motorul de 998cc cu patru cilindri în linie folosește Throttle By Wire cu 4 moduri de condus. De asemenea, este dotat cu slipper clutch, Honda Selectable Torque Control (HSTC), iluminare cu LED, Ecran TFT 5 inch și Honda Smartphone Voice Control (HSVC).
CB125F
Cu 11 Kg mai ușoară față de modelul precedent vei simți diferența pe fiecare viraj. Noul CB 125 F vine echipat cu ecran digital, far LED, un motor eSP răcit cu aer, mono-cilindru cu 2 supape și injecție PGM-FI (Euro 5). Acesta poate livra atât accelerație puternică cât și un consum de doar 1.5l/100km și o autonomie potențială de peste 700 km cu un plin.